
06-08-2012, 18:17
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Sep 2009
Posts: 248
|
|
heb vandaag mijn agr tdi uit de garage gehaald, vorige week zelf pp520 nozzles in de verstuivers geplaatst en dat merk je wel goed, trekt nu beter door. maar ligt natuurlijk ook aan de staat van de motor.
probleem van deze motor is de wastegate turbo, met een variabele turbo (vnt) heb je wat meer "reserves" en kun je wat verder gaan met pk's
heb zelf een open uitlaat, maar is niet echt aan te raden met een wastegate... einddemper komt er weer terug op.
met de originele turbo, pp520 nozzles en een chip op maat zit je inderdaad rond de 130 a 140 pk, dan zit de turbo op zijn limiet, maar onthou ook dat je koppeling het minder lang dan normaal zal uithouden! dus wil je mee pk's en koppel pak een andere turbo erbij, verstevigde koppeling en een vast vliegwiel.
www.vagtechniek.nl
heeft ook genoeg ervaring met tdi's
|