View Single Post
Old 07-08-2012, 19:04
The_saint's Avatar
The_saint The_saint is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to The_saint
Default Velgrenovatie.com erik bruggeman

Beste forummers,

Een week of 4 geleden heb ik mijn velgen naar velgrenovatie gebracht. Hij zou wat polijst en spuitwerk doen voor mij en na 2 weken zouden mijn velgen weer opgehaald kunnen worden. Zo gezegd zo gedaan, planning gemaakt om mijn velgen weer op te halen. Echter toen kreeg ik een mailtje dat 1 vd velgen lek was en deze moest opnieuw afgedicht worden. Dus de gemaakte afspraak zou niet doorgaan en moest naar het einde van die week worden verplaatst.

Nu komt het lastige, sindsdien krijg ik op geen enkele manier meer contact met Erik. De telefoonnummers die hij mij heeft gegeven werken niet en op z'n e-mail reageerd hij niet. Ben gister bij zijn zaak langsgeweest en daar was ook niemand te bekennen. Het kan zijn dat hij op vakantie is o.i.d. maar ja dat heeft hij mij niet verteld en dat is ook niet op zijn site terug te vinden! ik probeer inmiddels ruim 2 weken contact te krijgen met hem en volgens zijn zakelijke buurman is hij afgelopen zaterdag nog in zijn bedrijfspand geweest!!!

Ik hoop dat een van jullie medeforummers mij in contact kan brengen met hem, of beter nog waar ik hem kan bereiken... huisadres of een werkend telefoonnummer. Uiteraard ivm privacygevoeligheid vraag ik jullie dit te doen via pm

Gr Fabian
Reply With Quote