View Single Post
  #7  
Old 14-09-2012, 12:02
GTDennis's Avatar
GTDennis GTDennis is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 108
Default

Wow, thx voor deze zeer encyclopedische uitleg ! Er is duidelijk veel werk aan de winkel!

Dus als ik het goe versta moet ik beginnen met kijken als de massas van de tellerunit nog quasi goed zijn;

Maar ik zit met een constant stroomverlies, als ik hem 2 weken laat rusten in men garage, haalt hij simpelweg de 12 volt niet meer; dus dan is de MFA component zowiezo nutteloos ? Dus eerst dit fixe ?

Het stroomverlies zou kunnen komen doordat ik in de auto een externe knop heb om de ventilator vroeger aan te zetten dan wanneer hij vanzelf aanspringt eens hij te warm heeft ?

Het gele ledje om op te schakelen klopt ook zéker niet, ik zou aan 60 in 5e vitesse moeten rondrijde volgens dit ... Kan ik deze relais hiervoor bij een officiële VW dealer vinden of waar is the place to be daarvoor ?

Wat is het normale toerental in koude toestand ? Zal beginnen met eens aan de CO knop te draaien.

Thx voor alle info reeds gegeven
__________________
[Vag Flavour]
Reply With Quote