Na een lange tijd weer een update'tje.
Enkele weken geleden ben ik naar Peter Notch! gegaan voor een framenotch. Ik werd gek van het aanlopen van m'n aandrijfas. Peter heeft fantastisch werk verricht! Hierdoor valt mijn aandrijf as in de uitsparing bij het inveren.

Offcourse is het afgewerkt, in de tectylgespoten en daarna gebodyschutzt
Gisteren na een hele lange tijd weer wat gedaan aan de Golf. Niets spannends, maar even wat kabels die ik ooit heb gelegd, gefatsoeneerd. Ik had m'n US-lights gemonteerd met de bijgeleverde klipjes, die zag er niet uit en hier stoorde ik me al sinds het begin aan.
Gisteren kon m'n Golf na de verbouwing in de garage weer naar binnen. Toen de soldeerbout weer eens gepakt en mezelf uitgeleefd.
Ook heb ik vorige week een originele hoedenplank zonder gaten op de kop getikt. Ik reed daarvoor met een zelf gemaakt hoedenplank die ik overtrokken had met stof en waarin ik speakers had gemonteerd. Deze had ik van onderuit gemonteerd, zodat ze niet opvielen. Nu heb ik 2 speakers gemonteerd in de hoedenplanksteunen. 6x4 speakers van Ground Zero, past perfect!
En de 16v ombouw komt echt dichtbij. Voor Worthersee 2013 moet de auto goed lopen. Ik ben op dit moment erg veel informatie aan het inslaan over het aansluiten ed van de bedrading. Ik wil namelijk het blok appart zekeren, zodat ik m'n originele kabelboom kan laten zitten. Echter moet ik nog uitzoeken hoe en wat. Als iemand hier antwoorden op heeft mag diegene die hier plaatsen!
Ook heb ik m'n auto een keer gepolijst en de lak verzorgd
Tot de volgende keer!