18-10-2012, 18:37
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
ff een update.
ik gebruik de auto niet meer voor woon-werk verkeer. rijd met de trein nu. bijgevolg is het verbruik ook gestegen aangezien ik enkel nog stadsverkeer doe (naar staion 5km, naar carrefour 8km, naar colruyt 5km, mijn vrouw naar haar werk brengen 10km ...).
verbruik zit hierdoor weer rond de 4,5liter. rijd ook weer met brede 195 winterbanden rond (de zomerbandjes zijn eraf). ik denk dat ik de enige gek ben die in de zomer met smalle zomerbandjes op 13" staal rondrijd en als winterbanden brede banden op 15" alu velgen
vandaag op de keuring dus afgekeurd voor roest. ook een opmerking dat mijn rubbers van de injectoren lekken en ik brandstof verlies.
t is misschien ver gezocht, maar aceton vreet rubbers weg. en nu ineens lekken de injectoren. toch maar afraden om aceton in de tank te gieten. éénmalig kan misschien geen kwaad om de injectoren te reinigen, maar tank na tank lijkt niet zo gezond.
|