Ik heb alles van een T2b uit 1978 gebruikt ..
Die pomp is groot zat,aangezien een pano toch ook schijfremmen voor heeft en trommels achter,
net als wat mijn westfalia nu heeft.
Wat ik wel heb gemonteerd is een regelbare Tilton remdrukregelaar,zodat de druk naar achteren
toe begrenst kan worden,daar hij anders achter teveel gaat meeremmen.
Je zou natuurlijk ook de komplete pomp en hoofdremcilinder uit een 944 kunnen halen,bij mijn
weten zijn de 4 montagegaten hetzelfde als van een panorama.
Skywalker gebruikt een makkelijk verkrijgbare Golf2 pomp en hoofdremcilinder, en ik denk dat ook
die ruim voldoende is op een spijltje tot stoppen te krijgen.
Wat je moet doen is een steun voor de pomp tussen je torsiebuizen (onder een +/- 5 graden hoek !!)
lassen,en er moet natuurlijk een vacuümleiding getrokken worden vanaf je inlaatspruitstuk.
Dat kan een stalen leiding zijn met een paar flexibele bochten,of een geheel (wat ik heb) flexibele leiding.
Gebruik geen perluchtleiding,want die kan alleen maar binnendruk verwerken,geen vacuüm.
Plaatje komt ergens uit
deze thread vandaan