
28-03-2005, 20:23
|
 |
Forum regular
|
|
Join Date: Dec 2004
Posts: 51
|
|
Hoofdrempomp
Thanks for the replys!
Ik denk dat ik dan ook ga gaan voor een Golf 2 pomp omdat hey me wel handig lijkt om de volledige stuuruitslag te houden!
Ik zal hier lokaal eens moeten rondhoren waar ik zo een servo het beste in occassie kan vinden, hoofdrempomp zal ik ook wel vernieuwen.
@ SkyWalker, wat bedoel je net met " is dat je geen kauwgum remslangen gaat gebruiken. Hierdoor kun je veel remdruk verliezen. Met teflon remleidingen heb je hier geen last van en bovendien heb je dan geen koppelingen meer in de remleidingen zitten die mogelijke lekkage kunnen veroorzaken" want dat kan ik even niet volgen... Bedoel je die felxible leidingen die het beste vervangen worden door teflon/ staalomwoven remleidingen? Het aantal koppelingen blijft dan toch gelijk?
Is die vacuumleiding het enigste dat moet voorzien worden?? Als je een motor met dubbele carbus hebt is het dus gewoon voldoende om in een van de spruitstukken een gat te tappen, koppelpijpje in te draaien en aansluiten op de vacuumleiding?
Als ik zo een occassie servopomp ga kopen, is er een test die je kan doen om te zien dat die nog werkt??
Thanks,
Peter
www.vwsamba.tk
|