View Single Post
Old 02-11-2012, 19:17
SuperGRT's Avatar
SuperGRT SuperGRT is offline
Forum Regular

Default Update

ik ben druk bezig geweest om de auto lopend te krijgen. ben naar de sloop geweest en heb alle relais gehaald en erin gepropt. Wij met startkabels op de auto en hij nog steeds wil hij niet aanslaan. het leek alsof de stroom door de accu niet doorgegeven werd. Ik denk dat het komt omdat het een gel accu was. de indicator op de accu gaf ook aan dat hij vervangen moet worden. Maar goed bij een andere accu erin en hij wil nog steeds niet.

na lang zoeken kwamen we erachter dat ze een schroef in het tuutje van de brandstoffilter hadden geschroefd. en ja hoor schoef eruit en lopen maar. Toen zag ik het WITTE ROOK!!!

dat word een nieuwe koppakking! weet iemand toevallig waar ik een koppakking (set) goedkoop kan bestellen?

ik heb ook gezien dat me gasklep niet terugkeert in de stationair stand. Er is een veertje aan de rechter zijde van de carb lam of kapot. is dit nog nieuw te bestellen? of heeft iemand nog een liggen? ik hoor het graag!

ik ben toen verder gegaan met me deurgrepen eentje werkte niet mee dus toen moest ik zagen.