
09-11-2012, 19:49
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
|
|
Quote:
Originally Posted by Spierings
Nee
Je moet onder andere.
-Dashboard en zo zal je toch allemaal pas moeten maken.
-Radiateur en intercooler zal je pas moeten maken (andere gebruiken).
-Je moet een andere pedalenset monteren om de koppelingsbediening om te bouwen naar een hydraulische
-Kabelboom aanpassen
(motor en aandrijving kun je wel zo goed een op een monteren, alleen kans dat je de voorste motorsteun moet aanpassen)
|
Idd.. Het voordeel voor jou is je kan wel alles van de complete auto overzetten naar daarna komje nog talloze kleine dingen tegen.. Opvoerpomp monteren pomp onder de auto uitlaatsysteem, koppeling/rem/ electr. Gaspedaal omzetten, je cruisecontrol, contactslot, aansluitingen stuurbekrachtiging e.d enz enz..
Ik heb mijn mk1 omgebouwd van 1500 automaat naar 2,0 16v op digifant met 5bak in +-3weken. Maar daar gaat een halfjaar aan vooraf aan info/onderdelen e.d verzamelen zodat je goed door kan zetten.
Maar niets is onmogelijk zeker niet met een complete auto ernaast.als je maar geduld hebt dan kan het een superleuk project worden.
__________________
Golf1 Inari silber metallic -->  engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
|