Deze week weer even bezig geweest met de Caddy, even bij Hugo geweest en nieuwe veerpootlagers gemonteerd. Tijdens sturen hoorde ik af en toe wat "knakken", en dat waren dus de toplagers die af waren.
Verder al een tijdje wat problemen met de remdruk, en dat bleek uiteindelijk de remdrukverdeler op de achteras te zijn die iets lekte.
Een paar dagen vooraf al begonnen met inspuiten van WD40, dus het spul ging redelijk goed los.
Nieuwe gemonteerd, de hele zwik ontlucht, testrondje gereden en hij remt eindelijk weer goed, de G60 remmen komen weer goed tot hun recht.
Vandaag zelf nog even wat geklust, met het opnieuw inrichten had ik de vloer iets te kort gemaakt, dus de originele metalen strip dekte de vloer niet af, dus daar heb ik even een nieuwe voor gemaakt.
Verder wilde ik al een tijdje iets tegen het beschadigen van de achterbumper.
Metalen strip vind ik opzich wel netjes, maar is meteen zo permanent, dus heb ik eerst maar voor een sticker gekozen, als ik er zat van ben of hij beschadigd is kan ik hem er zo weer af halen.
Model snijden was wel even een kunstje, maar het is aardig gelukt, ik ben er blij mee.
Betere foto's volgen!