View Single Post
  #5  
Old 30-03-2005, 11:16
oergolf's Avatar
oergolf oergolf is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 420
Send a message via MSN to oergolf
Default

Ik heb ook gehad met mijn 16v KR. Hij liep bij mij maar iets van 2 minuten en viel daarna uit.

- Het leek of de pompopbrengst niet genoeg was voor de motor. Wanneer ik de auto van het contact af zet, daarna weer op het contact (pomp brengt dan de benzine even op druk). Daarna starte hij gewoon weer en liep hij weer voor 2 minuten tot hij weer met stotteren tot stilstand kwam.
Het rare bij mij was dat ik eerst geen benzinefilter had en wanneer ik er een benzinefilter op had gezet + een benzinedrukmeter was er niks aan de hand. De druk bleef mooi 5,4 bar. Als het goed is moet je pomp tijdens het rijden ook lopen. Dit zal je normaal gesproken niet horen met een lopende motor.

- Ik heb ook al eens gelezen dat het aan je overdruk ventiel aan je spinnekop kan liggen. Deze gooit je overdruk in de retour leiding. Wanneer deze stuk is en continue je benzine in de retour gooit kan je benzinepomp geen druk opbouwen en heeft hij nagenoeg geen weerstand, wat als oorzaak heeft dat hij gaat 'zingen'

Hoe naar het ook klinkt je kan het beste toch je benzinedruk maar ff meten.
__________________
The best way is a VW

Golf S16
Reply With Quote