
12-11-2012, 19:09
|
 |
VW Fanatic
|
|
Join Date: Jul 2012
Posts: 332
|
|
Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Wel wijsheid ja... Of op zijn minst controleren op beschadigingen.
Als er ergens een vacuumlekje zit kan dat het hele systeem beinvloeden. Slang naar de ECU met een lekje geeft uiteraard dezelfde foutcode.
N75 even testen met vagcom bijvoorbeeld.
En als ik me niet vergis heeft de AHU een turbo met variabele schoepengeometrie. Gaat ook heel graag vast zitten bij deze oudere turbo's. Even met de hand voelen of het bedieningsstangetje genoeg slag kan maken.
|
Naar mijn weten heeft de ahu geen var schoepen maar kan ik zelf ook fout mee zitten. Turbo wordt wat dat betreft wel goed warm, elke dag op en naar naar arnhem ( ong 50 km snelweg).
Vagcom heb ik zelf niet in mijn bezit dus dat wordt wat moeilijker. Ik zal morgen is even de leidingen langs gaan. 
__________________
Golf Mk1 '82 1.6GLI Cabriolet - Project
Golf MK5 2.0 16V TDI - Daily
Golf Mk5 2.0 16V TDI 4Motion  - Daily
|