View Single Post
  #9  
Old 13-11-2012, 19:37
1Golf2 1Golf2 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 53
Default

Quote:
Originally Posted by tim_j
Blauwe temp sensor al vervangen? stroom er al langer dan 30 min afgehad?

Nee, geen van beide; is dat die waar golf mkII 16v het [ook?]over heeft? " tussen de 3e en 4e cilinder"

@fcapri
Ik heb naar andere kabels gezocht, maar geen passende; hier zit op beide kanten een ca 4mm stekkertje aan; Ik heb wel een set kabels van een Amerikaan, maar die hebben aan beide kanten een grote aansluiting; op de bougie kan je dat verhelpen met een tonnetje, maar op de kap kan je er niet bij.
Vandaar dat ik de kabels allemaal heb doorgemeten, met het resultaat als vermeld
@ Erik Baas
Dat weet ik Erik, maar ik heb wel een DMV, maar geen megger, helaas.

Even terug komen op die Temp zender: wat doet die? meet de keolvloeistof temp en geeft dit door aan de comp?
En wat zou daaraan verkeerd zijn?
De wagen komt mooi op temperatuur, dus daarom vraag ik me af wat dit ding doet, en hoe die zou kunnen zorgen voor het missen.
En ja, de motor schudt natuurlijk wat, maar ik kan geen verschil vinden bij het individueel afnemen van de bougiekabels.
En dat 30 min stroomloos maken: om de comp te resetten, neem ik aan?

Bedankt voor alle input
en als het effe kan een paar antwoordjes graag
Cor
__________________
Golf2, 1,3L 1984
Passat Variant1996
Reply With Quote