View Single Post
  #13  
Old 13-11-2012, 22:25
1Golf2 1Golf2 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 53
Default

Altijd leuk, weer nieuwe ideeën, maar die voetpakking heb ik een jaar geleden, misschien 2 jaar , stuk gehad, en weet dus wat dit betekent; ik heb hem bovendien nog zorgvuldig nagekeken deze week, en dat is hem dus zeker niet.
Die carterontluchting?
Je bedoelt dat gebogen stukje slag dat naar de kap op de injectie zit?
Die is het dus ook niet: ik heb de slang tussen het luchtfilter en de injectie eraf gehad, en met draaiende motor mijn hand op de inlaat gehouden: dan zoog hij die slang dus helemaal plat; geen barst of scheur te zien.
Deze test uitgevoerd juist om te kijken of er een vacuüm lek was ergens.
Niet daar dus.
Maar ik zet wel vraagtekens bij het feit dan de motor niet afsloeg, dat had ik wel verwacht. Zou toch moeten gebeuren? Maar ik kan ook geen ander vacuüm lek vinden, dus weet niet waar hij dan zijn lucht vandaan krijgt

Die bougies: mooi licht bruin na een ritje van 20 km op de snelweg.
Maar gisteren met koude motor de wagen even omgedraaid, en toen bougies er uit om compressie te meten, dus na 1 minuut draaien of zo, toen waren de nieuwe bougies zwart en nat; maar ja, bij koude motor, na1 minuut draaien, dat is toch niet representatief zou ik denken.
Cor
__________________
Golf2, 1,3L 1984
Passat Variant1996
Reply With Quote