
14-11-2012, 23:04
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Jan 2011
Posts: 53
|
|
Ik weet zo even niet waar die stekker van dat regelapparaat zou moeten zitten; is dat de "schub abstellung"? dus de regeling die ervoor zorgt, dat het motor toerental langzaam terugvalt, maar boven de 1500 toeren de benzine inspuiting afschakelt, en daarna weer inschakelt?
Dat lijkt goed te werken; het motortoerental vanaf ca 3000 valt langzaam terug, ik schat dat is onbelast ca 3-4 seconden duurt, dus dat is goed, zoals jij het beschrijft, toch?
Ja, vacuüm lek dat zou ook goed kunnen, want zoals ik al eerder aangaf heb ik mijn vraagtekens bij het feit, dat de motor blijft lopen, als ik mijn hand op de aanzuigopening van de plastic kap houd.
Dan trekt hij wel een hoog vacuüm, en zuigt de carterontluchtings slang helemaal plat, maar de motor slaat niet af!
Waar haalt hij dan zijn lucht vandaan!
Krijg er wel een grote rode plek van in mijn handpalm....
Toch maar eens alle slangen nog eens nazien.
Maar zou hij daar onregelmatig van gaan lopen? Dus alsof hij mist op de ontsteking [wat hij volgens mij echt niet doet]
Cor
__________________
Golf2, 1,3L 1984
Passat Variant1996
|