Thread: Corrado g60
View Single Post
Old 21-11-2012, 10:47
superbeast's Avatar
superbeast superbeast is offline
VW Guru

Kan ook wezen dat ze langzaam leeglopen omdat er nogal wat stoepjes mee geraakt zijn zo te zien, alle vier de velgen hebben stoeprand schade.
Inieder geval links achter zit een flinke hobbel in de velg.
Kan ook zijn dat er vuil tussen zit, ding heb 2 jaar stilgestaan en er is af en toe meegereden.
Denk dat ik van de winter wel naar wheelcare ga met dit setje om te laten richten.

De bandjes voor en achter zijn 215-40-r16, de velgbeschermrand steekt nog net iets buiten de velgrand.

Net even de middendemper en achterdemper van de donorcorrado losgehaald en verwijderd.
Gelukkig zat deze er nog maar 2 maandjes onder, dus was makkelijk om uit elkaar te trekken

De bumper begin ik volgende week donderdag mee, heb dan weer een week de tijd om de bumper te wissellen.
Aangezien de huidige corrado nogal laag is en ik er moeilijk bij kan om de bumper los te halen.

Hoop dan ook de originele midden en einddemper weer eronder te hebben, kijken of de lokale garage daar tijd voor heb.

Wil dan ook de fan wissellen met die van de donorcorrado.

nog wat fotos van de laatste aanwinsten.

bumper heeft 2 lelijke schaafplekjes, maar denk dat deze wel op te vullen zijn met een lak stiftje.

2 spiegels waar ik alleen de glazen van ga gebruiken, aangezien de oude glazen soort van roest doorheen komt en dof worden.

Ook net even de waterbak uitgebaggerd kwam een emmertje vol bladeren en verrot blad uit.
Tevens de watergoot onder de ruit schoongemaakt, de plastic kappen verwijderd die zat ook een eind dicht met bagger.
Mischien ook de plastic afdekkappen van de wielboog eruit halen, kijken wat daar voor derrie inzit.