
22-11-2012, 17:43
|
 |
VW Guru
|
|
Join Date: May 2007
Posts: 833
|
|
Ah, dus toch een benzine bak. Ik heb nu ook een AAP-achtige (andere code maar zelfde overbrengingen merkwaardig genoeg) dus die kan ik dan ook voor ombouw naar TDI gebruiken mocht het toch geen UN1 worden tzt.
Ben wel benieuwd wat je zo'n beetje verbruikt gemiddeld en op de snelweg met je mTDI. Vooral voor vakanties tikt het snel aan als het een beetje zuiniger kan... en ja, sneller is duurder, ik weet het
Maar kun je niet gewoon wat extra isolerend materiaal over de binnenkant van de motorruimte plakken? Of een paar centimeter verhoogd vloertje met schuim eronder ofzo?
Lijkt me dat dat wel het een en ander kan schelen qua geluid.
Om nog maar eens even on-topic te blijven;
It has "modified" H&Rs and Konis. Wheels are '08-'09 Porsche Cayenne, 18x8 ET57. Tires are 225/45R18 (front) and 235/45R18 (rear).
Adapters are 28mm thick (front) and 46mm thick (rear). Sliding door hinge will have to be extended.

|