03-12-2012, 19:16
|
 |
REALLY Bored
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by De Pul
heb laatst ook zo'n setje in een g60 gebouwd[dus ja het bestaat wel],die had alleen ipv de oliedrukmeter een voltmeter.heb jij hem ook compleet met die 2 beugeltjes en dopjes voor over de schroefjes?
bij het demonteren van het dash zag ik ook een plastic leiding voorbereid liggen vanaf de middenconsole naar de hoek bij het koolstoffilter,met een t-stukje kon ik hem daar tussen de leiding zetten.de kabels kwam ik alleen geen wijs uit,was in geknipt,dus kon ik niet veel meer mee.
lijkt er dus op dat het origineel al voorbereid is,misschien heb je wat aan de info 
|
Standaard is volgens mij een oliedrukmeter en een voltmeter (deze opstelling is namelijk origineel te krijgen voor nieuw type dash) dus dat zou best kunnen.
Hij is inderdaad helemaal compleet met dopjes, schroefjes en busjes om de luchtslang op aan te sluiten
Voor de oliedrukmeter moet ik eerst een potje halen en dan eens kijken waar ik het potje plaats. Er zijn mensen die hem op de zijkant van de kop zetten en je kunt hem op het oliefilterhuis zetten (maar daar schijnt weinig plaats te zijn bij een G60). Op de kop schijnt ook minder nauwkeurig te zijn zegt men...
Ik zal inderdaad eens kijken of er iets zit van een kabelboom, heb er namelijk nu een cassettedeck in zitten. Bedankt voor de info Gerben