
01-04-2005, 20:51
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,534
|
|
Test motoren, alleen voor de crosser geschikt mi.
(TEST, dus 100x koude start bij -50, of 3 uur met laag oliepijp op 7000rpm wie zal het zeggen)
En vergis je niet het zijn FSI motoren zonder enige aansturing.
Dus verdiep je maar eens over de directe inspuiting in de rail staat 50bar geloof ik. En het FSI traject kun je zelf wel vergeten om aan te sturen.
Leuk als je zoiets koopt, dan moet je een spruitstuk erbij zoeken voor normale injectoren.
Alleen is de FSI gebasseerd op directe inspuiting, dat kun je dus zelf niet.
Laat je dan de injectoren zitten in de kop? blind je ze af met een schroefdop?
Lekkere verbrandingskamer zal dat worden.
En ga je brandstof in het spruitstuk spuiten, daar is het principe van de motor niet op gebasseerd. Dus hoe gaat dat? Spuit je dan niet op de cilinderwand?
Heb er nog niet eentje zien lopen op die manier, maar ben benieuwd als ze het aan de gang krijgen, wat voor vermogen er uitkomt.
De Turbo en uitlaatspruitstuk zijn 1 geheel, dus veel meer dan 200pk zal het niet worden denk ik.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG
|