View Single Post
Old 06-12-2012, 19:55
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Weer nuttige info allemaal, bedankt weer!

Maar het plan is gewijzigd helaas. Het blijkt namelijk dat het aantal cilinders ook op kenteken staat, en dat is normaal geen probleem, maar mijn busje is origineel Nederlands met de PON stempel nog steeds op deel 1. Ik wil hem daarom dus niet laten omkeuren want dan moet ik de originele papieren inleveren, en dat is niet de bedoeling. Als ik nog eens een niet origineel Nederlandse bus krijg, ga ik het alsnog proberen.

Het plan is nu als volgt:
Ik heb nog een hele goede originele 1.6 TD uit een t3 liggen die erin gaat. Dat zijn een paar aanpassingen aan de kabelboom en koelsysteem, maar dat heb ik allemaal wel liggen. Er is wel een ander "probleem": een td heeft origineel een verhoogde tunnel (bij de versnellingspook voor) waar een normale gewoon een vlakke vloer heeft. Ik denk dat dit te maken heeft met de koeling van de radiator o.i.d., maar dat weet ik dus niet zeker. Iemand een idee? Of maakt het gewoon geen reet uit? Waarschijnlijk niet

En een bak omdraaien wordt het dus niet!! Al die gaatjes dichtmaken en weet ik wat nog meer. Dat is niet de bedoeling. Er zit volgens mij ook een oliepompje in een bak, dat gaat ook niet werken op z'n kop. De gewone circulatie van olie gaat sowieso fout gaan volgens mij als een bak op z'n kop hangt, dus een originele T3 bak, of geen bak voor mij. Dat is dus optie één
Reply With Quote