van de week een leuke grille opgehaald alleen jammer dat er een klein hapje uit de rechter lijst is. als jullie nog een hebben liggen dan hoor ik het draag ik ga me andere grille toch uitbouwen dus eventueel kunnen we ruilen. PM me
vandaag had ik eindelijk weer tijd om te klussen en gelukkig zat het weer ff mee. Dus ik meteen naar de bij de Action paar dingen gehaald.
Totaalprijs: €12,75
Ik heb ook besloten om eerst de kop uit te bouwen omdat ik eerst wil zien hoe alles eruitziet. Voor dat ik spullen ga bestellen. Aangezien ik de geschiedenis van de motor niet ken en niet weet in wat voor staat die zich bevind. Ik ben aan de slag gegaan met me vraagbaak en heb de motor natuurlijk eerst netjes op tijd gezet! heb ook eerst al me oli en Koelvloestof uit me motor laten lopen want wanneer hij klaar is ga ik alles vers doorspoelen.
Tijdens het losmaken van me dynamo is de bout met het stelmoertje afgebroken echt kut! dus daar ga ik nog naar kijken.
en ja hoor natuurlijk draai ik ook me krukkas bouten dol! Gelukkig is het wel goedgekomen door er een meertandige torx 8 dop in te rammen en los te draaien (tip van het forum)
Mooie nieuwe meertandige torx voor de kopbouten!
Beng en toen was tie los!
ben lekker bezig geweest en heb met een krabmes de koppen mooi schoon gekrabd. Als jullie nog toevoegingen, tips of vragen hebben dan hoor ik het graag.