View Single Post
Old 18-12-2012, 19:49
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Weer even een kleine update

Ik heb inmiddels een complete binnendraadboom van een VW Golf mk5 R32 kunnen kopen waar ik best wel even naar heb moeten zoeken. Ik heb deze eerst even helemaal bekeken of alles wel klopte en van de juiste auto is zoals ik hem gekocht heb.
Een paar stekkers zijn stuk en ook een stukje van de zekeringkast, maar deze delen had ik gelukkig nog liggen. Daarna weer opgeborgen en komt weer voor de dag als ik er weer mee aan de gang moet

Een achteras van een TT-RS waar ik toch nog wel even mijn bedenkingen over heb. Ik had al een paar mk5 R32 achterassen liggen, maar zijn het omgekeerde van deze. De achteras van een Golf mk5 R32 heeft een alu subframe en stalen fusees. Deze achteras heeft een stalen subframe en alu fusees, wat een beetje vreemd is voor mij. Ik was al opzoek naar deze aluminium fusees om ze het onafgeveerde gewicht naar beneden te halen wat de wegligging ten goede komt, maar waarom ze nu een stalen subframe hebben gebruikt ipv aluminium is voor mij nog even een raadsel. Het zou kunnen dat die van staal sterker is wat misschien beter zou kunnen zijn, maar zal ik mij nog even verder in moeten verdiepen.

Reply With Quote