
20-12-2012, 13:55
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,365
|
|
niet doen...
beter zoek je een goed DX blok op..de injectorgaten afpluggen ,je webers erop en dan later een 276 Schrickprofiel erin..
ben je zowieso veel goedkoper uit ,en heb je een betere basis en meer pk's om mee te beginnen
qua uiterlijk zijn die blokken bijna gelijk..
JBtje tunen is een beetje zonde van het geld..kan natuurlijk wel
vriend van me had het in zijn cabrio liggen met 110pk ,maar had geen koppel en de neiging om warm te lopen..en na 5000 km begon hij al te 'lageren'
beter een Dx erin .die koop je voor een paar centen en zijn veeeel sterker..plus niet al te moeilijk naar +/- 140 pk te helpen ..dan word het pas echt leuk..
en anders wat goede Oldskool tuners afbellen ..hoger dan 282 graden zou ik met standaard kleppen i.i.g niet gaan..ook vanwege de onregelmatige stationairloop
|