Thread: Golfje44
View Single Post
  #14  
Old 22-12-2012, 14:52
Golfje44 Golfje44 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 21
Default

nou de winterwielen zitten eindelijk onder de rocco.

en moet zeggen dat het voor winterwielen toch wel dikjes staat :mrgreen:

erg grote update's zijn er nog niet echt geweest.
ben wel met enkele kleine dingen bezig.

verder heb ik voor mijn verjaardag een Polijst cursus gekregen bij Custom Car Cleaning in valkenburg.
tevens heb ik ook voor mijn verjaardag een polijst machine gekregen :tu:

auto netjes gepoetst tijden de cursus maar was een dag later alweer om zeep door het gewelidige weer


verder zijn de banden van de Rial daytona's afgehaald. want deze worden weer even fris gezet voor seizoen 2013.

goude boutjes gaan eruit en komen normale voor terug (zilver)
verder worden de randen afgedraaid en voorzien van een nieuwe polijstlaag.
en natuurlijk die lelijke goude ventielen gaan er ook uit.
tevens worden de harten weer even netjes opgepoetst zodat we er weer tegen aan kunnen dit seizoen :tu:






verder heb ik toch wel enkele dingen op de planning staan wat echt moeten gebeuren voor seizoen 2013.
dat is het volgende:

*auto in april/mei laten voorzien van een setje airride. (airlift)
*verder word de kenteken uitsparing aan de voorkant weg gehaald en opnieuw gespoten.
*achterbumper krijgt ook even een nieuw lakje.
*nieuwe voorruit plaatsen.
*uitlaat aanpassingen door Guerilla exhaust.
*en wat ik toch ook wel dik vind nadat ik ze in essen heb gezien zijn de v-maxx big brake kits.

hopelijk krijg ik dit een beetje rond, want moet zeggen dat ik ze echt mooi vind. natuurlijk eerst een testrijden met deze remmen want het moet natuurlijk geen rotzooi zijn :mrgreen:


na dit alles te hebben gedaan hoop ik in 2013 toch wel wat leuke en dikke meetings mee te pakken. :tu:


enkele (slechte) foto's hoe de auto er nu bij staat in de garage.








emblemen komen er zsm op deze moet ik nog even ophalen bij de spuiter :tu:



verder heb ik de mistlampen voorzien van een setje smoke folie. maar is helaas toch iets te donker en gaat er daarom dus ook weer mooi vanaf. komt een lichteren smoke op.

tevens wil ik hier wellicht de achterlampen ook nog mee doen :tu:
Reply With Quote