Klopt idd, maar een Auto zal eerst op papier moeten kloppen om hem vervolgens vanuit de praktijk te kunnen verbeteren/perfectioneren. Buiten dit papier om bouw je een auto ook vanuit alle ervaringen die je al heb opgedaan en zal een auto nooit succesvol kunnen zijn als deze op papier al niet in orde is.
Om een daadwerkelijk snelle/potentiƫle auto te kunnen bouwen is er ook heel veel geld nodig, de juiste mensen om je heen en een ervaren en goede coureur die ook medebepalend is.
Om deze reden laten veel mensen er dan ook een ervaren coureur mee rijden ipv dat ze dit zelf willen gaan doen. Zelf rijden is allicht veel leuker, maar voor presteren gelden helaas andere regels
Jammer dat het presteren ten koste gaat van het plezier in veel gevallen.
In de meeste gevallen geld dan ook dat meedoen leuker is dan het moeten winnen wat ik zelf belangrijker vind

Natuurlijk zou het super zijn als je voor in mee kan doen of zelfs een keer kan winnen, maar er zal altijd baas boven baas zijn.
Je bent in elk geval goed bezig en ik ben benieuwd naar de volgende update, want hij lijkt mij al een eind klaar te zijn.