
04-04-2005, 16:43
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,546
|
|
Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Geeft niet, er is nog wel meer dat je niet weet  maar wees dan voorzichtig met stellige uitspraken over onderwerpen waar je (nog) weinig of niets van weet 
|
hehehe, THNX  :p
Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Nee, de voorbereiding die je hiervoor noemde is alleen bedoeld voor een temp sensor om de oude originele injectiesystemen te laten weten of de kop op 'bedrijfstemepratuur' is of niet.
Groeten,
Walter
|
Okeee
Heb wel eens koppen gezien met een gat bovenop de 3e cilinder.....
Ooit eens vernomen dat dat voor een cilindekop tempmeter is, vond het al vreemd, want dan zit de sensor TUSSEN de koelribben......
Weer wat geleerd !!
__________________
www.volksaddiction.nl
'52 split (my girl's slammed daily)
'55 oval (almost done)
'72 VW 181 (resto)
'91 golf I cabrio
'00 new beetle highline
|