View Single Post
  #73  
Old 26-12-2012, 22:04
KennyH's Avatar
KennyH KennyH is offline
Donateur & VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,434
Default

En toen begon de ellende!

Auto warm laten draaien, ontlucht, fan sprong aan.

Rondje rijden met het beest, zet hem thuis neer en bam! 1 grote witte wolk.

Diagnose: koppakking kapot.

Maandag de kop er maar eens afgehaald, stond alweer bijna een maand op de oprit met de lekker koppakking.

Alleen toen ik de kop eraf had kwam ik verontrustende dingen in de kop tegen!

Cilinder 4: scheur tussen kleppen en klein scheurtje in voorverbrandingskamer.





Cilinder 3: scheur tussen kleppen en klein scheurtje in voorverbrandingskamer.





Cilinder 2: grotere scheur/hap tussen kleppen en klein scheurtje tussen voorverbandingskamer en uitlaatklep en scheurtje in voorverbrandingskamer.





Cilinder 1: groter scheur/hap tussen kleppen en klein scheurtje in voorverbrandingskamer.






De scheurtjes tussen de kleppen komen altijd voor bij de aaz cilinderkoppen, maar baar me dus het meest zorgen om cilinder 1 en 2! vooral 2!

Het komt natuurlijk ook omdat er zoon grote turbo opzit!

wat raden jullie aan? nieuwe cilinderkop? deze er terug op?

kom maar met suggesties!

gr Kenny
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily
[1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily
[1988] Volvo 480 ES - Hobby
Reply With Quote