Audio - voeding - kabelset voor versterker, bestaande uit;
- ruim 5 meter 35qmm voeding-/massa-kabel, zeer flexibele kabel! Gemakkelijk om in allerlei rare hoeken te drukken;
- aantal bijpassende kabel-ogen;
- grote zekeringhouder, incl. 2 x 100Ampere wafelzekering;
- 2 vergulde accupolen, 1x + en 1x -
Vraagprijs voor het geheel: 65 euro.
Tulp hoek-connectoren, makkelijk om je versterker in te bouwen bij weinig ruimte. Vraagprijs: TEAB.
JBL P25T tweeter-set, incl. houders/inbouwraampjes, filters, etc. In goed werkende staat. Vraagprijs: TEAB.
Audi A3 8L voor knipperlichten van FK, helder glas met zwarte achtergrond, nieuw en ongebruikt! Vraagprijs: 12,50.
Afdekkapjes voor 6N achter de zijspiegels boven je deurpaneel vooraan. Bekleed in de zwarte stof waarmee Audi haar hemeltjes bekleed. Overbodig ivm 6N2 deurpanelen ombouw. Nog nooit gemonteerd gehad. Vraagprijs: 10 euro.
Afdekkapjes voor 6N achter de zijspiegels boven je deurpaneel vooraan. 1 zijdeglans zwart gespoten, 1 origineel. Overbodig ivm 6N2 deurpanelen ombouw. Nog nooit gemonteerd gehad, leuk om bv tweeters in te verwerken. Vraagprijs: TEAB.
6N afdekkap voor over de tellerbak, in zeer goede en onbeschadigde staat. Vraagprijs: TEAB.
Hele bult aan kapjes, raamslingers, schakelaars, etc. voor onder andere 6N, 6N2, 6K, 6X, 6H, 6H2, stuur me maar een PM met wat je zoekt, spul op de foto is slechts het topje van de ijsberg! Vraagprijs: nader overeen te komen.
Tellerbak Polo 2F, in nette staat. Vraagprijs: 25 euro.
Tellerbak 6N eerste model-reeks, met witte tellerplaten, rode centrale verlichting en groene displays en tellernaalden. In goed werkende staat. Vraagprijs: 65 euro.
Originele antenne-"spriet", in nette staat en niet uitgedroogt of dergelijk. Vraagprijs: TEAB.
6N kentekenverlichting, in goede staat, incl. lampjes. Ik heb er eventueel ook nog LED-lampjes voor, in de kleur wit. Vraagprijs: 10 euro.
Originele brandstofpomp afkomstig van een 6N2 GTI 1.6 16v met motorcode ARC. Circa 120.000km ervaring, en in goed werkende staat uitgebouwd. Uitgebouwd wegens inbouw grotere pomp voor mijn 1.8T. Vraagprijs: 50 euro.