View Single Post
Old 28-12-2012, 06:52
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore

mischien geen politiek correct antwoord..
maar als ik dan toch moest kiezen nr2...
MAAR ik kijk nooit naar foto's..leuke indicatie maar er zijn tegenwoordig zoveel jongens met een Ziljon megapixel camera en photoshopprogramma's
en die zeggen dan hoogstwaarschijnlijk binnen 5 seconden ;..dat is nep/dat niet..maar ik niet
Die Carat zegt mij niet zoveel ,is eigelijk niet meer dan een nog luxere Golf 2 GL al helemaal als de wielen etc eronder vandaan zijn ,
2 is niet origineel maar weer wel zo te maken en voor mij zou dat voorlopig ook nog niet hoeven ,en ik krijg er op voorhand wel een goed gevoel bij ,als ik er dan in het echt bijkom en de eigenaar kan alles zo'n beetje aantonen qua historie en rekeningen
maakt mij de niet orginaliteitsfactor niks uit..
bij 3 eigenlijk idem, al lijkt mij die na een serieus persoon nu in handen te zijn van een jong gastje die in de waan is dat hij de mooiste van de koffieshop heeft..

ik zie ook vaak mensen reageren op bovenstaand soort auto's met ..'ik vind het niet apart'etc..
maar last time i checked stonden er echt geen stuk of 4 Golfjes 2G60 op RS velgen hier op straat geparkeerd...zowieso niks speciaals meer
Aygo's ,Chevrolet Matiz,Ford Focus/Ka,Corsa's Twingo's , oude franse troep..Polen in ouwe Benzen..kampers in nieuwe Benzen ,Marok's in nieuwere (lease ahum)Audi's/Golf 6 etc...
meer kom ik eigenlijk nooit tegen ...
dus speciaal zijn ze voor mij alle drie wel..de prijs ..tsja
dit is ook maar een zwarte 3 serie voor sommige
http://www.autoscout24.nl/Details.a...913339050000000