Ik ben bezig om een Golf 4 HRC en bekrachtiger pas te maken voor de Golf1.
De aansluiting van de bekrachtiger op de MK1 gaat gewoon met de originele beugel van de MK1 plug and play.
Het vorkje wat op de stang zit die na het pedaal gaat krijg ik er ook wel pas op.
Maar hoe de 4 leidingen van de MK1 aan te sluiten geeft wat vraag tekens
En beter doe ik het in 1x goed als er dadelijk remvloeistof in het systeem zit wordt het ook weer knoeien als het niet goed blijkt te zijn.
Normaal gaan er
twee leidingen naar het ABS systeem en op de
twee andere aansluitingen zitten kabels met stekkers.
Ik ga er van uit ??? dat ik de twee
leidingen met stekkers er gewoon uit kan draaien en die dan gaan gebruiken voor normale remleidingen.
De vraag is alleen wat zijn de twee leidingen voor voor en wat is achter in dit geval.
Dan heeft het remvloeistof reservoir een open
Tuutje aan de zijkant van het reservoir.
Zijn hier ook modellen van waar de remvloeistof reservoir gewoon dicht is zonder tuutje ???
En dan de laatse onbekende de
stekker op de bekrachtiger ,kan deze weg gelaten worden/ verwijderd worden ???




