Thread: Carbon
View Single Post
Old 30-12-2012, 20:42
M1974 M1974 is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by PimVW
Bedankt M1974; Leuk voor het eerste gezicht, en totaalplaatje op afstand Mn auto afkraken vind ik niet echt cool, kom m nog maar s goed bekyken vd zomer...

Ik rydt met spullen wat niet te koop is of nog nooit gedaan, daar kan idd wel s wat mee mis gaan omdat t allemaal handwerk is, daarom is t ws niet zo te koop omdat het duur en complex is. Heb van verschillende mensen carbon spullen dus ander weefsel of werkwyze.

Ik heb nu n Engelsman leren kennen die topwerk levert: http://www.c6carbon.com/

K-Tech maakt ook super nette spullen maar duurt super lang.

Pim als je mijn stukje nog eens goed leest dan zie je dat ik je golf zeker niet af kraak. Het blijft een erg nette MK1. Met veel details van carbon. Ik lieg toch niet dat deze delen erg duur waren? Ik lieg toch ook niet dat jou delen niet allemaal in één koop zijn gedaan, waardoor je verschillende structuren van vezels had op die delen. Ik lieg toch ook niet dat jij sommige delen niet hebt gemonteerd omdat de pasvorm niet goed te krijgen was?
Het is geen negatieve kritiek Pim. Zie het als een les voor mensen die nog moeten beginnen aan het carbon. Jij weet ondertussen al lang dat het maatwerk is, veel geld kost en het resultaat als je iets unieks laat maken niet altijd is geworden wat je ervan verwacht.
Ik ben zeker erg benieuwd naar hoe je golf wordt, vooral naar je nieuwe motor.
Reply With Quote