
02-01-2013, 12:24
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
|
|
Opzich jammer, maar het verbruik wordt je toch niet echt vrolijk van dus wat dat betreft..
Ik heb zelf ook nog een relais verwijderd met bijbehordend kabelboompje. volgensmij was deze voor de spruitstuk voorverwarming.
Voor wat mij nu zo snel ff bijstaat heb ik van de originele kabelboom alleen de + draad voor de bobine behouden, de blauwe draad voor de oliedruk, de gele voor de temperatuurmeter in het instrumentenpaneel en nog 1 voor de toerenteller. kleur weet ik ff niet meer.
Zelfs de kabels vanaf de dynamo van de nieuwe motor past er zo op incl. de blauwe draad voor het laad lampje, die stekker kon ook zo 1op1 weer op de oude aansluiting van de '81 kabelboom.
Ik denk dat je ivm de carbs ook dezelfde signaaldraden kunt behouden.
Mooi project. 
__________________
Golf1 Inari silber metallic -->  engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
|