Hallo liefhebbers,
na 2 jaar heeft mijn golfje 1 het eens voor gezien gehouden langs de snelweg en is dus afgesleept naar mij thuis.
heel erg raar probleem dus probeer het zo goed mogelijk te omschrijven.
Ineens begon maandag de toerenteller te dansen en te doen, en toen ook ineens begon hij wat te haperen en te stotteren.
op de snelweg viel hij ineens gewoon helemaal weg, als ik dan de vluchtstrook opreed en bij 60 km/h herpakte hij zich weer, dit gebeurde ongeveer 4 a 5 keer op weg naar het werk.
vandaag even de contact punten schoongemaakt (2000km oud), condensator gecheckt (2000km oud) rotor en verdeelerkap schoongemaakt (10000km oud).
vandaag dus weer rijden en ineens klapjes uit de uitlaat en deed niks meer, gestopt op de vluchtstrook: auto gestart en liep weer als een zonnetje, ook met gas geven tot 6000 toeren enzovoort.
dus weer rijden en viel weer weg, dus dacht van blijf even staan, viel af en toe een paar keer uit enzo, weer gestart maar bleef horken en stoten en dan weer goed lopen (dus heel erg wisselvallig), gok niet meer gewaagd en af laten slepen.
het vreemde is elke keer als hij gaat horken en stoten geef de toerenteller meteen 0 aan,
ik hoop het zo een beetje goed uit gelegd te hebben zodat jullie mij verder kunnen helpen om mijn torretje weer op weg te helpen.
mvg Kenny