View Single Post
Old 25-01-2013, 01:33
SuperGRT's Avatar
SuperGRT SuperGRT is offline
Forum Regular

!!!!UPDATE!!!

Zoals jullie allemaal wel merken is het nog steeds fokking koud buiten. Aangezien ik alles buiten op de oprit doe (heel ghetto 8) ) is het geen weer om goed te keunnen beunen. Maar geen nood het project staat niet stil. Ik ben namelijk druk met onderdelen scoren en zodra het lekker weer is kan ik alles in een keer erop beunen . Me cilinderkop is al helemaal kaal en moet ik nog naar de vlakker brengen.

vorige week heb ik een ander (origineel vag helemaal hard :tu: ) spatbord opgehaald. Zoals jullie op pagina 1 van deze topic kunnen zien is het spatbord die er nu op zit heel ongelukkig is gedeukt.

In de toekomst ben ik van plan om de auto te gaan 'Plasti Dippen' dat is een soort rubber coating over de auto heen spuiten en is goedkoper als wrappen. Google that shit!

Tijdens het kaal maken van de kop hebben de tapeinden van mijn uitlaatspruitstuk het begeven. Ik kwam er al snel achter dat het dealerwerk zou worden. de tapeinden zijn namelijk van gehard staal en speciaal draad . Ik heb voor 6 stuks (2 gratis gehad) €16,50 betaalt schrok van de prijs maarja wat moet moet!

En toen heb ik een Seebring spaghetti gescoord!!!!! hij is alleen wat vet en vies maar verder helemaal hard. binnenkort ff volgieten met benzine zodat al het roet eruit kan fikken

ondertussen kwam nog een klein pakketje binnen
2 verse keeringen 1 voor de krukkas en de ander voor de nokkenas
koperen moeren (nee ik vergeet de ringetjes niet ertussen te doen)
waterfles en thermosstaat rubbers

ja de afgelopen weken waren zeer vruchtbaar want:
-cockpit met toerenteller
-Nieuwe mattenset (€8,-) bij de Lidl passend voor Golf I II III en ik moet zeggen dat de kwaliteit er zeer goed uit ziet zeer dikke zware kwaliteit!
-200km oude TA-Technix schoefset
-Led werklamp van de Action (€9,-) (gebruiksduur bij een volle accu tussen de 4 en 5 uur)

Mooi raid sportstuur 28cm alleen helaas geen claxonknop erbij en op de naaf die erbij zat zit geen messing claxonring. Dus als iemand nog een naafje en een knop (52mm) over heeft let me know.

Beste lezers als jullie nog op of aanmerkingen/Tips hebben laat het me weten! alvast bedankt voor je reactie en het lezen!