hallo allemaal, ik ben kevin ben 21 jaar en heb een golf mk3 met een 2.8 24v v6 Cupra motor.
2 jaar geleden kocht ik mijn vr6 met de originele 2.8 12v motor.
tijdje mee gereden totdat deze motor erg begon te roken en olie ging gebruiken, om marktplaats stond een 'gereviseerde' 2.9 met cat cams 272 graden nokken, spaghettie spruitstuk en een gechipte ECU. direct gebeld en 2 weken later de motor opgehaald en ingebouwd. deze motor liep een stuk mooier en was een redelijk stuk sneller.
half jaartje mee gereden ondertussen kwam er een schroefset en 17 inch s3 wielen met getrokken banden (185.35)

[/IMG]
toevallig had Pewi Vwteam net een v6 24v cupra motor staan, mijn eigen motor verkocht en de Cupra motor voor een mooi prijsje kunnen overnemen
origineel 204 pk
direct met kameraad een volledig 2.5 inch RVS uitlaat gemaakt: 200 cells sportcat, simons middendemper en eisenmann einddemper.
motor samen met kameraad ingebouwt, daarbij veel hulp gehad van Pewi Vwteam
hier nog druk in aanbouw

[/IMG]
maarrrr sinds de 2.9 zweeft er al het woordje turbo in mijn achterhoofd, zat zelf te denken aan 2 k03 turbo's maar heb eigenlijk geen idee of dit kan.zou graag jullie mening daar over horen.
ik wil gewoon rustig aan onderdelen verzamelen en als ik alles beetje bij elkaar heb in 1x opbouwen.