View Single Post
Old 08-02-2013, 21:59
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by René
Vind ik ook. Al ziet zo`n brede 80 er ook erg gaaf uit:

Die ik had geplaatst was volgens iemand van clubgti een prototype DTM auto...

Maar qua uiterlijk zit je dan veel extremer dan zo`n STW. Die is wat ingetogener....maar ik vind het ook mooier. Van mij hoeft dat extreme bodywork niet perse....een goed stuk techniek en een goeie rijder is veel belangrijker

Maar nog een dik project erbij dus. Heb je ook een idee wanneer je deze klaar hebt?

Deze Audi hebben wij in het echt gezien en de man die bij deze auto stond op de stand, heeft voor ons nog even de motorkap en de deuren open gemaakt zodat we even goed konden kijken
Deze man kon ons vertellen dat deze is ontwikkeld voor een nieuwe race-klasse, maar die is er nooit gekomen helaas
Hier zit dan ook een V6 in en geen 4-cilinder zoals in de Competition.

Ik heb momenteel zelf niet veel aan auto's of projecten. Mijn Blauwe Golf is al weer nagenoeg klaar voor dit seizoen en de Seat Leon zal pas over 1,5 jaar klaar zijn. Omdat mijn Golf wel wat verandert is, maar niks nieuws is en hem wil gaan verkopen als dat lukt, wil ik deze Audi gaan klaar maken. Ik houd het simpel en er gaat niet aan gelast worden. Ik maak hem in een korte tijd klaar zodat ik er deze zomer mee kan gaan rijden. Niet alles zal af komen, maar ik wil er stap voor stap wat moois van maken in het BTCC-style, maar wordt geen die-hard racer. Ik wil deze meenemen naar de Meeting in Limburg en zal dan wel zo ver klaar moeten zijn dat hij er weer mooi uit ziet. Ik hoop dat ik de motor op tijd af kan krijgen en zal het anders nog even met de originele moeten doen.
Ik heb 3 kinderen, en kunnen nu ook mee met deze auto wat niet mogelijk is met mijn Golf waardoor ik hem nooit mee pak.