08-02-2013, 22:08
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by fearless
Nee hij staat niet te koop. Hij heeft hem niet zo heel lang geleden gekocht bij een handelaar. Hij is dr helemaal weg van
Ondertussen heeft ie al heel wat achterstallig onderhoud laten repareren. Kost allemaal genoeg. Veel dingen wat gewoon ouderdom is, maar ook dingen wat niet op tijd vervangen is.
Vind ik sneu, want de wagen koste hem al zoveel. En nu betaald ie ook nog zoveel elke keer aan onkosten.
En ik vind de motor niet snel. Er zit wel gang in, maar om hem echt snel te noemen is ook weer zoiets. Ik ben alleen niet bekend met de vag motoren, dus mischien is er nog iets aan af te stellen.
Ding heeft al wel meer dan 200dkm gedraaid, maar de auto zelf is top.
|
Als je een tweede hands auto koopt weet je gewoon dat er onkosten aan komen, want in 90% van de gevallen ruilt iemand zijn auto in omdat er te veel kosten aan komen. De Audi 80 onderdelen zijn, of niet meer leverbaar of behoorlijk aan de prijs en is geen goedkope auto om te onderhouden. Wel is het een duurzame auto als je er normaal mee om gaat en is 200.000+ echt geen enkel probleem. Straks zal hij door de grotere kosten heen zijn en heeft dan een auto die echt wel weer een hele poos mee kan. De koets en wielophanging is goed, heel erg goed zelfs, maar motorisch ben ik nooit een fan geweest van deze motoren met het KE-tronic en gaat er dan ook zo snel mogelijk uit om plaats te maken voor wat anders
De motor is erg taai en verbruikt te veel. Wel haalde ze hier 285pk uit zonder turbo etc
Bij mij gaan de motor en bak er uit om plaats te maken voor wat vlotter en jongere motor, maar ik moet je zeggen dat dit echt een auto naar mijn zin is en in het rijtje van de BMW E30 M3, Mercedes 190E 16V en de Golf Rallye hoort te staan, maar veel te ver is ondergewaardeerd  Deze 3 bovenstaande modellen, kan je nagenoeg niet meer vinden zonder roest, maar een Audi Competition is een heel ander verhaal en steekt hier met kop en schouders boven uit als het om de kwaliteit van de koets gaat. Jouw buurjongen heeft een hele goede smaak en moet zuinig zijn op zijn auto, want ze zijn er nog maar weinig en het is echt een dijk van een auto 
|