Thread: gti_power
View Single Post
  #1  
Old 10-02-2013, 16:42
gti_power's Avatar
gti_power gti_power is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Default gti_power

Hallo Ik ben Dennis 29 jaar en woon in kerkrade,zit al jaren op forums te lezen maar heb me eigenlijk nog nooit ergens voorgesteld.
Ben hier al jaren aangemeld maar heb me nog nooit voorgesteld eigenlijk .
Ik ben ik het bezit van een golf 2 gti 8v uit 1985 en een golf 1 16v uit 1980.de golf 2 is mijn daily en de golf 1 mijn project.De 16v motor heb ik er zelf ingelegd.Mijn vrouw rijdt in een passat 3b uit 97.
Heb ook nog een gsx-r 1000 uit 2003 voor de mooi weer dagen.
De golf 1 heb ik gebouwd en nu gaat deze helemaal uitelkaar voor full resto dwz comleet kaal alle roest verwijderen motorruimte doorlassen rolkooi en sparen voor een kr 16vT.Dit is echt mijn weekend racer.Er zitten nu alleen 2 recaro stoelen met schrott 4punts gordels in ev voor de rest leeg.Onderstel compleet uit pu met een vmaxx schroefset.Heb 8 en 9j porsche c2 liggen voor eronder.Op dit moment ligt er een 16v kr in met spagetti en powersprint 60mm rvs uitlaat.Dit loopt al goed maar nog niet hard genoeg .De motor verpest alle snelheid. :twisted:
De golf 2 heb ik nu bijna 2 jaar en toen ik em kocht was deze verre van onderhouden dus is in 1 jaar het complete onderstel aangepakt alle rubbers vervangen achteras van de corrado met schijven schroefset enz.Er ligt een ev in maar deze is op sterven na dood ondanks dat de auto pas 146000 had gelopen toen ik deze kocht.Hier komt een G60 motor in te liggen deze ga ik volgende week ophalen dan kan ik alles ombouwen.De motor zou volgens de eigenaar een a-sym nokkenas hebben 68 mm pullye engrijze injectoren met chip.
Loopt goed in ieder geval.Het werd mij afgeraden voor een G60 maar ik ben nogal eigenwijs en wou graag een G60 hebben.
Ben al besmet met het vw virus sinds mn 18e toen kocht ik mn eerste golf 2,heb er al een aantal versleten sindsdien oa een 1.6 d,een gtd,gti 8v.
Genoeg geluld nu wat fotos ik heb er niet zoveel op het moment zal als het beter weer is eens wat meer fotos maken.
De golf 2 toen ik deze kocht,




Na alle aanpassingen/onderhoud op de winterwielen,


De golf 1,


Met de motor,


en de 16v,


Met de komst van onze dochter gaat het allemaal wat langzamer maar bezig blijf je toch.

Groeten Dennis
Reply With Quote