Achja ik heb nu deze golf. Mocht iemand wat leuks vinden of weten voor een zacht prijs een synchro dan kan ik daar natuurlijk ook voor gaan en deze verkopen ofzo, maar ik heb er tot nu toe geen kunnen vinden.
Hier wat foto's:
turbo

blok
ik weet nog niet of de kleur hetzelfde gaat blijven, daar zit ik nog over na te denken.
Golf:
Ik ben vergeten de specs van het blok te posten dus bij deze:
specificaties:
1.8 16vt kr motor
Cilinderkop:
In - uitlaatkanalen geflowd
nieuwe klepstoters
nieuwe klepseals
nieuwe aangepaste(lagerbronze) klepgeleiders
nieuwe kleppen
klephoek + klepzetels aangepast
Schrick klepveren
std. nokkenassen (met schrick nokkenassen is rond 380-390pk haalbaar (volgens Jeroen Dik)
verstelbaar nokkenastandwiel met versterkte dis. riem
ARP kopbouten
kop gevlakt + gereinigd en Cometic stalen koppakking 1,3mm
BST turbo inlaatspruitstuk (aangepast)
BST fuelrail met RC 550cc high-impedance injectoren
losse brandstofdruk regelaar sytec met membraam, bij volgas zou deze 0,8 bar meer druk moeten geven.
turbo:
Garret GT2871R 0.86a/r ball bearing met internal wastegate (olie + koelvloeistof gekoeld)
ATP uitlaatspruitstuk
onderblok:
JE zuigers boring 82mm compressieverhouding 8,2:1 (uitgewogen)
Audi RS 2 drijfstangen (ge-shotpeened + uitgewogen)
Sputter drijfstang + krukaslagers
ARP drijstang + krukasbouten
onderblok is geboord/gehoond + kopvlak gevlakt (met torgueplaat)
krukas opnieuw gebalanceerd + gepolijst en ge-magnafluxt
nieuwe oliesproeiers
oliepomp 2.0 16v (ABF)
nieuwe aangepaste waterpomp
carterpan aangepast voor olie retourleiding
extra's:
Racimex oliekoeler incl sandwichplate en slangen
2.5'' uitlaatsysteem op maat
ECU DF1 JD-engineering (op maat)
Daarbij komen dan nog een g60 kabelboom en gasklep, want deze ontbraken en heb ik overgenomen van enveezee. Wacht het pakketje nog af.
Aan het blok zelf moet ik dan nog een aansluiting voor de kvs op de kop iets omlassen, omdat anders het inlaatspruitstuk niet past. Tevens is ook de oliepijlstok weg en ben dus opzoek naar 1.
en volgens de verkoper van het blok staat er pas 20.000 km op met deze spullen en is om dat 5000 km de olie vervangen. Turbo vertoont nauwelijks speling is naar zijn zeggen een aantal keer roodgloeiend geweest. Al met al een prima en snel blok