Thread: speedfreax
View Single Post
Old 11-03-2013, 13:28
speedfreax speedfreax is offline
Forum Regular

Default speedfreax

Hallo,

Mijn naam is Rico, 30 jaar jong en sinds kort aan de volkswagen. Heb gelijk maar een mk1 cabrio aangeschaft "met werk".

Motorisch een 1.8 8V, bj 87 (bijna belastingvrij), kleur wit. En ja, foto's zeggen meer

De komende maanden, weer of geen weer, ben ik hard aan het sleutelen zodat ik in de zomermaanden lekker dakloos kan rondrijden.

Ik zal af en toe om raad en/of onderdelen komen zeuren in de daarvoor bestemde forums.

Ik ben sinds begin dit jaar bezig. Het interieur is gestript, en de kapotte onderdelen zijn tot zover vervangen, of worden zeer snel vervangen. De stoelen en deurpanelen zijn weer schoon. (heb een extra setje achter de hand om te laten bekleden met de GTI stof (ruitjesmotief))

begonnen met de wire-tuck, de bestuurderskant is reeds gedaan. (fotos hiervan zal ik ook posten.)
Verschillende motordelen zijn gereviseerd en gepolijst, om vervolgens met hittebestendige blanke lak te worden beschermd. Er liggen twee setjes velgen klaar (ATS cup en ATS pepperpots)

Oftewel, to be continued.

allereerst de fotos:

Bij aanschaf

Op de bokken en strippen maar

Ook de motor moet eraan geloven (actiefoto)

nieuw tapijt gekocht. Interieur is schoon en mag er ook weer in

Spatborden klaar om de kabel langs te laten lopen. Geen kabels meer door de motorruimte.

Velgen liggen klaar ps, zijn eventueel te koop, maar is een afwijkende maat 5x100 14"

En met de slechte dagen (regen/sneeuw) gaan we binnen verder. Wat je al niet kan bereiken met een boormachine en een staalborstelkop...

Er is nog veel te doen, ik zal proberen wat meer fotos te maken, er komen nog wat aparte ideen aan om te ondernemen.
Reply With Quote