View Single Post
Old 11-04-2005, 23:09
Steve Steve is offline
Forum Newbee

Default Je beste vriend de parkeerwacht :eek:

Wazzup!!

Wat mij vandaag weer is overkomen. Ik woon in Arnhem en zoals tegenwoordig overal in Nederland is er ook hier een groot parkeerprobleem. Nou ik wilde zondagavond me kever parkeren alleen er was geen plek meer in mijn straat dus heb ik hem een straat verderop geparkeerd. Deze straat is net grondig gerenoveerd en nog niet alle borden staan er nog. De volgende dag word ik wakker als student dus ik heb niet zoveel te doen en besluit eens lekker boodschappen te doen, dat is rond een uur of 12. Ik kom nog langs me kever en kijk altijd even of alles er nog op en aan zit, maar zag niks bijzonders. Ik kom terug en rond een uur of vier ga ik naar school alles nog steeds prima tot zover. Ik kom terug van school rond een uur of zes en zie tot me grote verbazing dat ze, waar me auto staat geparkeerd, een invalide plek hebben gemaakt en ja hoor het is alsof ze erbij stonden toen het bord werd geplaatst die fijne vrienden van de parkeerwacht, een dikke bon van 70 euro!!!! Je kan je waarschijnlijk voorstellen IK VOEL ME NU ERG GENAAID!!!!
Weet iemand of ik nog een kans heb als ik er tegen in beroep ga???

Groeten van een gefrustreerde kever rijder,

Steve
Reply With Quote