View Single Post
Old 26-03-2013, 11:59
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Die isolatie heb ik ook al aan gedacht. Eerste probleem is dat mijn bus een pick up is, dus ik kan maar een klein deel van de caravelle/multivan spullen gebruiken. Een tristar slopen kan ook nog, maar das toch wat sonde. En het tweede, grootste probleem, is dat die dingen gewoon niet te betalen zijn. Voor een sloper die een beetje een luxe uitvoering is betaal je je nog scheel. Ik denk dat ik beter wat losse onderdelen probeer te vinden die ik kan gebruiken, en dan de holle ruimtes isoleren met het een of ander dat ik bij een stoffeerder ofzo haal. Moet ook wel goed zijn.
En dat tanken is inderdaad een groot probleem, maar niet zo zeer bij een diesel. Ik rijd nu in een t3 waar geen dagteller in zit, maar in de zomer rijden we eentje waar die wel in zit. Ik geloof dat je dan met een 1.6td toch nog iets van 5 of zeshonderd kilometer rijdt op een tank. Iets van 1 op 15. Met zo'n TDI moet je toch ook wel in de buurt van die waardes komen, of zelfs beter. Hij heeft meer pk's om hetzelfde gewicht vooruit te stuwen. En met een verbruik van 1 op 15 ben ik dik tevreden, dat is het zeker waard voor mij.
Reply With Quote