Verkoper: TheDutchBeast
Koper: moi
Helaas eens een keer van mijn zijde een
negatieve (kopers)ervaring. Heb bij dit persoontje ruim een week op de spullen moeten wachten, hij zou het tijdig verstuurd hebben en vervolgens na gaan vragen op het postkantoor wat er gebeurd was... Bij de vraag of hij geen track&trace nr. had werd niet gereageerd. Vervolgens had ik 2dagen later de spullen thuis, met verzenddatum (postkantoor) van de dag ervoor...
Na het openen van het pakket bleek het spul vervolgens ook nog eens totaal niet aan de omschrijving te voldoen.

De onderdelen zouden volgens omschrijving en bij
extra navraag voorafgaand aan de koop slechts een paar weken op de auto gezeten hebben, maar aan de gebruikssporen en algehele staat te zien had het er eerder meerdere jaren/kilometers op gezeten!
Hierop heb ik een reactie gestuurd met flinke uitleg. Kreeg er als antwoord kort samengevat op terug dat ik niet anders had kunnen verwachten voor de prijs... Hij vond dat ik waar voor mijn geld had gekregen en wilde hier verder niks in betekenen.
Wat mij betreft ga ik nooit weer in zee met dit figuur, en voor de anderen zou ik ook willen zeggen: AFRADER!