Thread: hight's mk1 gld
View Single Post
Old 09-04-2013, 17:24
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Je mistachterlicht was waarschijnlijk wel origineel... Zet maar gauw terug! Maak even een foto van die kabels, en ook eentje van de stekkers bij de koplampen en bij het mistachterlicht. Dan kan ik je direct vertellen of het ori is of niet.

Je moet wel een middenconsole terug zetten he, een bruine. Hoort wel bij een GLD.

En waar ik het allemaal vandaan haal? Er staan hier al 15 golfjes, ik heb nooit iets anders dan golf 1 (en t3 dan, want dat is handig voor ondelen op te halen ) gereden, net als mijn pa. Dan hebben wij er nog tientallen gesloopt, maar alleen op de sloop (toen ze er nog lagen). We hebben er nooit gekocht om te slopen, dat is en blijft sonde. Ongeacht bouwjaar of uitvoering. We hebben er ook 1 gerestaureerd en een aantal volledig herzien. Er ligt een schuur vol met delen, waar het steeds meer worden. En als ik het echt niet meer weet heb ik nog een groot aantal originele werkplaatsboeken en de complete folder verzameling van 4/74 t/m 8/83 om op terug te vallen. Van alle folders die vw ooit heeft uitgegeven over de golf 1, ontbreekt alleen die van 1/80 nog.

Daarvan!
Reply With Quote