View Single Post
  #321  
Old 10-04-2013, 17:33
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Quote:
Originally Posted by vliegtuigje
Hoi
mooi verslag en mooi werk,keurig man,
ik heb nog een dynamospanner liggen die is 13,5 cm lang ,had er mn 90 A dynamo op mn 8v op zitten, maar weet niet of dat te lang is, die van de 16v zijn nog wel nieuw te krijgen volgens mij, kan je mooi op maat maken eventueel.
zag dat je je blok rondom in de PU blokken had zitten , ik hoop niet dat je daar spijt van gaat krijgen ivm vele resonanties die nu door je carrosserie heen gaan, spreek uit ervaring
succes er verder mee
groeten Cees


Dank je wel Cees
De originele spanner van de JB is 16cm in totaal maar waarschijnlijk moet tie langer.
En dan komt het idd op zelf maken moet wel goed in de gaten houden wat voor riem ik nodig ga hebben
Mochten de PU blokken te zijn ,zijn ze er zo tussen uit

Quote:
Originally Posted by EelcoB
Kan je het niet oplossen door de stelbeugel aan te passen?

Of kantelt hij dan te ver naar voren/achter?


Weet ik niet zat zelf nog te denken om een stukje L staal te maken dit op de 2 punten van de dynamo bevestigen.
En dan komt het bevestigings punt hoger te liggen waar door de dynamo verder naar achteren kan.
Misschien wel na de stand zo als bij de diesel zo dat ik die v-snaar kan nemen.
En dan op de cilinder neem ik het bevestigings puntje onder de originele aansluiting.
En dan een stalen strip op maat
Klinkt goed nu nog in praktijk uit brengen


__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote