View Single Post
Old 13-04-2005, 22:44
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...

Quote:
Originally Posted by René
hej fred.... schiet je wel `n beetje op met je rooster?? :p

Ja ja, heb je het "zaterdag klusdag" niet gelezen ??? Maak langzaam aan alweer enige progressie.

Heb de tank dus klaarliggen voor montage, en ben nu met de bodem bezig alwaar de tank zometeen weer onderkomt te hangen. Heb alle vliegroest verwijderd en de boel "ff verzinkt". Heb de boel in de RX5 gezet en laten intrekken.

De remkrachtverdeler is ook weer opgelapt (het viel overigens niet mee om de leidingen los te krijgen, die waren echt gaar). En moet eigenlijk voor het weekend de brandstofpomp ff ontleden van z'n slangen en ff netjes maken.

Verder ben ik binnenin ff bezig geweest om de plekken die van buitenaf gelast zijn aan de binnenzijde ff schoon te maken, en e.e.a. van carrosseriekit te voorzien.

De achterklep is inmiddels ontdaan van alles wat ook maar overbodig kan zijn......................en raad eens: Jaaaaa, hij blijft weer uit zichzelf open staan !!! (de cilinder was niet zo sterk meer, en met slot en ruitenwisser etc. kreeg je hem nogal eens om je harses).

Dat is het tot op dit moment. Foto's heb ik hier nog niet van gemaakt, maar als ik weer wat vooruitgang heb geboekt, dan knal ik er weer een kleine sessie tegenaan !!!!

Grtz................... LRR

Ps: @Rene: Kom anders binnenkort ff een keer buurten, dan kun je gelijk mijn schakelaar ff retourneren !!