Quote:
Originally Posted by Tjaap
Bovendien koopt hij in de US zo'n bus voor onder de 5k
|
Hoho Tjaap, niet zo denigrerend over mijn bus he!
Nog eentje:
Hallo,
Ik gewoon je bericht te lezen over uw advertentie geen probleem voor de prijs en voor dat ik in het buitenland verblijven (Abidjan) als gevolg van het werk is om items en doorverkopen mogelijkheden te kopen om andere landen aan schot winst, zal ik waardeer meer details over de aankondiging om me gerust te stellen van zijn goede stroom op de betaling methode die ik stel voor dat je betalen met:
- Kassier (Volledige naam van de uitkering, gevolgd door het afleveradres van de controle, telefoonnummer jaren vergeten stemmen vaste prijs).
- Bankoverschrijving (volledige naam van de rekeninghouder; Uw adres, rekeningnummer, IBAN, BIC code, naam en adres van uw bank en niet te vergeten uw telefoonnummer in en bevestig me de prijs, zodat u geen enkele fout).
Maak je geen zorgen over het herstel want als je eenmaal hebt ontvangen het geld in je handen zal ik contact met u op om een dag te kiezen wanneer ik een expediteur sturen voor het herstellen van uw domicilieadres, alle kosten van vervoer zijn in mijn zorg .
Bedankt aan mijn e-mail te reageren op mijn interesse hecht aan uw advertentie.
Met vriendelijke groet