View Single Post
Old 17-05-2013, 11:22
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by Niels16GL
Doe je netjes Mijn Spucknapf heeft ook 1 afgebroken pinnetjes, dus misschien neem ik binnenkort contact met je op. Een vraag wat betreft het preventief vervangen van de overige, is de manier waarop jij de pinnetjes terugplaatst ongeveer gelijk aan origineel? Niet dat ze er binnen 2 jaar weer afvliegen en dat ik dan helemaal geen pinnetjes meer heb

Edit: Uit welke regio kom je trouwens?

De pinnetjes worden gelijmd met zeer goede lijm (Ik heb er ook de hoedenplank koortjes mee gelijmd van een golf 1, die las heeft nooit meer losgelaten, wel is een van de koortjes een paar millimeter boven de las opnieuw gescheurd. Goede lijm dus!) Omdat de pinnetjes wat zwaarder belast (kunnen) worden zet ik ze voor de zekerheid ook nog eens vast met een klein parkertje, met andere worden: knappe jongen als jij ze er nog heel vanaf krijgt! haha
Nog even voor de duidelijkheid, die parkertjes zitten onder de hoes van de claxondop, je ziet ze dus niet zitten. Omdat ik er gebruik met een verzonken kop, voel je ze niet eens door de rubberen hoes.
Het preventief vervangen doe ik omdat de originele pinnetjes niet gegarandeerd heel zullen blijven, mijn pinnetjes wel. Deze zijn van een enorm slijtvaste witte kunststof.

Ik kom uit Eindhoven.
Reply With Quote