View Single Post
Old 19-05-2013, 18:28
wob8v's Avatar
wob8v wob8v is offline
VW Addict

Default de syncro krijgt een opknapbeurt

hallo,

het is een paar jaar geleden dat ik voor het laatst van me heb laten horen, maar het is nu toch zo ver; ik ga de syncro opknappen.
ik heb de auto 5 jaar geleden gekocht van een sjappie uit spijkenisse, die hem na er een ongeluk mee gehad te hebben aan mij verkocht. ik ben inmiddels zo ver dat ik weet dat de wielophanging geen klap heeft gekregen, maar dat de rechterachterkant van de koets 2cm korter is dan de linkerkant. dit laat zich zien doordat het rechterachterwiel niet in het midden van de wielkast staat en de rechterachterdeur amper sluit.

nu heb ik een schadevrije golf gekocht waar ik de rechterachterkant van ga gebruiken om dit euvel te verhelpen (het gaat alleen om het buitenste plaatwerk).

het interieur die er in zit is rood leder recaro (origineel), golf 3 dash

de motor die ik er in wil hebben is een abf, en een aandrijving van een golf 3 vr6 syncro.
de vraag is alleen; kan ik de wielophanging en diff ophanging 1 op 1 overschroeven? dan weet ik waar ik naar moet zoeken. wilco schimmel zit bij mij om de hoek, helaas heb ik geen tijd om hem even met een bezoekje te vereren.

mochten jullie nog iets hebben liggen voor een redelijk prijsje, hou ik me hoog aanbevolen.

het gaat om een hollandse syncro uit '88
kenteken tj-94-rs

fotos volgen nog
Reply With Quote