View Single Post
Old 20-05-2013, 14:54
Jeroen64's Avatar
Jeroen64 Jeroen64 is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by T3 fan
Nou dan heb je waarschijnlijk alleen de laatste berichten maar gelezen

Ja dat klopt, vandaar mijn openingszin..

Quote:
Originally Posted by T3 fan
want als ik die 304 per jaar zou moeten betalen zou je mij niet horen (ik zou het niet leuk vinden maar ik zou niet klagen)Deze auto gaat meer dan jou 304 euro per kwartaal kosten en dat vind ik schandalig

Dat is het ook, maar ik las een paar berichten terug iets over het vrijpleiten van hobbyisten en dat is simpelweg ook onmogelijk.

Quote:
Originally Posted by Jeroen64
dit bewijst alleen maar dat ze geen goede, duurzame ideeën meer hebben om de economie weer gezond te krijgen, want dit klinkt in mijn oren gewoon belachelijk

Dat dus, het is een idioot plan waar veel mensen de dupe van zijn, maar om ff terug te komen op wat er nu ook al een paar posts wordt gezegd; mensen gaan aanwijzen (en dan helemaal hier op het forum) heeft geen nut, het heeft weinig zin om te zeggen, "oh jij hebt een oude benz op diesel, door jou moet ik ook wb gaan betalen", of "oh jij rijdt op lpg, door jou moet ik ook wb gaan betalen".
Ik ken zelf iemand met zo'n diesel benz maar die rijdt er niet een halve ton per jaar mee, volgens mij nog geen eens een goede 2k.

De veroorzakers, als die al in niet-regerend-Nederland te vinden zijn, zijn alle mensen die te veel km's met olditmers maken, diesel, lpg of benzine, maakt niet uit, omdat er te veel misbruik van de toch wel coulante regeling is gemaakt schieten ze nu inderdaad door, door alles en iedereen met wegenbelasting op te schepen, ook eigenaren van auto's die al meer dan 25 jaar een hoop wegenbelasting hebben opgeleverd.